HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog inGamer News

Share | 
 

 UFC 102

Go down 
AuthorMessage
Scottish Champ

avatar

Number of posts : 3432
Age : 36
Localisation : Back with the old peas clan
Registration date : 2007-06-19

PostSubject: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 09:04

IS SATURDAY 29th AUGUST cheers cheers cheers cheers

_________________
"What Star Wars? " O.W.K.O

"MUFF MUNCHERS" Delly

"Where's the casino obi" R.T.F

"I'd like a wake up call for 7:30 please. " Dell and Ruairi
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 09:16

Might be on in Brannigans or somewhere?
Back to top Go down
ObiwanKanBlowMe

avatar

Number of posts : 4478
Age : 36
Localisation : Manchester - THE BEST PLACE TO LIVE ON THE FUCKING PLANET
Registration date : 2007-06-15

PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 09:48

sports bar? hotel bar?...obi's house...ah no wait!
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 09:56

Sports bar has shut down because it was a minging rat infested hell hole.

We cant go to Obi's house for the same reason...

Should find somewhere with it on though. What time will it start?
Back to top Go down
delly

avatar

Number of posts : 1461
Age : 46
Localisation : Birmingham
Registration date : 2008-02-19

PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 10:19

ManSizeCheese wrote:
Sports bar has shut down because it was a minging rat infested hell hole.

We cant go to Obi's house for the same reason..

i see your invites to obi's inner sanctum drying up along with going over to his house

_________________
Sorry guys, i forgot you're all pish at various other games -myself and champ, the two gaming powerhouses of the peas - Obi 13/05/09

FIFA10 RESULTS

ASTON VILLA (DELLY) 7 MANCHESTER UTD (OBI) 0 06/11/09

ASTON VILLA (DELLY) 7 MANCHESTER UTD (OBI) 3 13/11/09
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 10:23

no mroe rockband for me!!! lol!
Back to top Go down
delly

avatar

Number of posts : 1461
Age : 46
Localisation : Birmingham
Registration date : 2008-02-19

PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 10:53

ManSizeCheese wrote:
no mroe free cock for me!!! lol!

_________________
Sorry guys, i forgot you're all pish at various other games -myself and champ, the two gaming powerhouses of the peas - Obi 13/05/09

FIFA10 RESULTS

ASTON VILLA (DELLY) 7 MANCHESTER UTD (OBI) 0 06/11/09

ASTON VILLA (DELLY) 7 MANCHESTER UTD (OBI) 3 13/11/09
Back to top Go down
View user profile
Scottish Champ

avatar

Number of posts : 3432
Age : 36
Localisation : Back with the old peas clan
Registration date : 2007-06-19

PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 11:33

It will be on just in time for me to get my 2nd wind. And ill be watching it in my hotel bed bar with the rest of the hotel mob

"Dedicated Lounge (or 24 Hour Lounge) "

_________________
"What Star Wars? " O.W.K.O

"MUFF MUNCHERS" Delly

"Where's the casino obi" R.T.F

"I'd like a wake up call for 7:30 please. " Dell and Ruairi
Back to top Go down
View user profile
RuairiD

avatar

Number of posts : 1416
Age : 38
Localisation : Norn Iron - Capital of the UK & starting point for the creation of this puny planet
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 12:55

Scottish Champ wrote:
It will be on just in time for me to get my 2nd wind. And ill be watching it in my hotel bed bar with the rest of the hotel mob

"Dedicated Lounge (or 24 Hour Lounge) "

You gotta show me a few of the UFC moves in the hotel bed bar cheers
Back to top Go down
View user profile
SmileyBuddha



Number of posts : 1489
Registration date : 2007-06-19

PostSubject: Re: UFC 102   Thu Jul 30 2009, 13:15

HAHAHA i thought it was jsut going to be aromantic "two of you" nite. LOL
Back to top Go down
View user profile
RuairiD

avatar

Number of posts : 1416
Age : 38
Localisation : Norn Iron - Capital of the UK & starting point for the creation of this puny planet
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: Re: UFC 102   Fri Jul 31 2009, 01:49

SmileyBuddha wrote:
HAHAHA i thought it was jsut going to be aromantic "two of you" nite. LOL

Nah mate have to share with the lads, not fair just sharing this beautiful body with one person lol!
Back to top Go down
View user profile
ObiwanKanBlowMe

avatar

Number of posts : 4478
Age : 36
Localisation : Manchester - THE BEST PLACE TO LIVE ON THE FUCKING PLANET
Registration date : 2007-06-15

PostSubject: Re: UFC 102   Fri Jul 31 2009, 02:07

Just phoned my mum cheese and told her what you said...her response was this

"Tell that fat gay mofo that i don't care what he thinks, i wiped my minge all over his cheese sandwiches anyway"

so there you go, and i guess that explains the hair you found eh!

but UFC , honestly if this is on at 3am in the morning i don't think i'll be staying up for it guys
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: UFC 102   Fri Jul 31 2009, 02:18

ObiwanKanBlowMe wrote:
"Tell that fat gay mofo that i don't care what he thinks, i wiped my minge all over his cheese sandwiches anyway"

I thought that funny taste was piccallily... ah well it was ncie enough lol!

3am? Fooks that!! i'll be safely tucked up in bed by then... or lying in a gutter somewhere. Either way is good for me.
Back to top Go down
RuairiD

avatar

Number of posts : 1416
Age : 38
Localisation : Norn Iron - Capital of the UK & starting point for the creation of this puny planet
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: Re: UFC 102   Sat Aug 01 2009, 05:19

ObiwanKanBlowMe wrote:

but UFC , honestly if this is on at 3am in the morning i don't think i'll be staying up for it guys

Obi remember the hotel you're staying in this time, there's no need for you to go to bed at 9 & bolt the doors & windows in case someone dumps a body in your room lol!

3am everyone will be wasted drunk drunken drunkbeer sick except Scottish who will be resting his eyes Sleep
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: UFC 102   

Back to top Go down
 
UFC 102
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: PEAFEST 09-
Jump to: